Dirty Laundry Ladies

Det har hänt ganska mycket i mitt liv känns det som de senaste två veckorna.
Jag har verkligen inte mått bra men jag tror nog att jag ska överleva. Därför har jag inte direkt suttit och skrivit blogg varje dag.
Men nu är det påsklov och förhoppningsvis tar våren med sig lite mer positivitet till världen.


Förutom att jag fyllt 19 så har nog nästan ingenting hänt. Fysiskt i alla fall.
Mycket psykologiskt spel har hänt men det är väl av komplikationer som man lär sig?


Imorgon far jag till Danmark över dagen. Sen ska jag till Stockholm på lördag. Fattas bara Finland så är lyckan gjord!



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott då :D

2010-04-05 @ 21:34:32
Postat av: Kalle

Sv. Yes i haaave (a)

2010-04-17 @ 17:48:03
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0