Monsieur le comte de Nord

Nu är det vår. Snart är det sommar.
Livet leker, vindarna smeker, personer svek er.

Ligger hemma och är smått sjuk. Ska på audition i veckan så jag måste allt se till att bli frisk fort. Sen planerar jag att färga håret i helgen.

Förövrigt tror jag att mina balkläder är fixade nu. Ska låna min broders. Det är bra att vi är av samma storlek.
Vi kommer absolut vara snyggast på balen, jag och Amanda.


Har klätt mig ovanligt bra de senaste två veckorna men har inte tagit kort. Bara Carro har gjort det så i skyller på henne.
Detta kortet togs på påsklovet.
Vi gick på Jensen's Bøfhus och tog en fredagslunch efter lite shopping. Dagen innan var det Sticky-Torsdag, och det var nog den bästa utekväll jag någonsin haft. Samt älskar jag mina tjejer som köpte en drink åt mig som födelsedagspresent. Dom beställde citat "den bögigaste drinken ni har!"
Jag började nästan gråta så det var nog ett bra val av drink.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åååhå, ska du och Amandapanda gå tillsammans? Isåfall kommer ni ju att bli snyggast någonsin, minst?

Haha, älskar när folk gör sådana underbart abstrakta beställningar. Sålänge du inte fick en rosa pantern så är det väl okej, hatar den drinken bortom all oändlighet.

2010-04-21 @ 00:03:33
URL: http://karinskampf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0