Dirty Little Rabbits.

Jag förstår verkligen inte. Jag förstår verkligen inte. Jag förstår verkligen inte varför jag blir så sur.


Ja, det har varit några deppiga inlägg nu kanske men jag har så mycket att tänka på att jag inte vet vad jag ska skriva. Allt pågår överallt men endast i mitt huvud. Personer gör saker. Saker gör personer.

Gör personer saker?


Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Mitt huvud snurrar och det beror inte på ölen jag drack för tre timmar sen.
Just nu vill jag bara sova och glömma allt men inte ens den glädjen kan min säng ge mig verkar det som.


Vad allt detta har att göra med undrar kanske du?
Kärlek.

Vad annars?
Vad annars kan få en ungdom att ligga sömnlös en lördagkväll i mars och fundera på om han faktiskt är viktig eller älskad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0