Hallelujah.

Varför känns skolan meningslös när man inte har läxor eller prov utan bara dansar sig igenom dagen?
Sen att småsaker som ekonomi kan göra dagen dålig är inte heller en picknick direkt.
Jag har inte direkt mycket pengar kvar av studiebidraget vi fick för lite mer än två vecka sen och idag tillkom en del utgifter som jag inte hade räknat med.
Jag menar, betala för saker inför studenten redan nu är väl inte något man hade planerat i sin budget. Så med alla mina utgifter som tillkom idag så kommer mitt nästa studiebidrag + lön ta slut innan jag ens har fått pengarna.
Jag gillar inte det här för det resultetar i att jag troligtvis inte kommer att komma iväg på min tillflyktsort i aprilsolen.
Jag får väl vänta till bättre tider.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0