Lyrik står sig bäst efter klockan 23:37

"Vad jag vill?
Vad jag vill?
Vad jag vill?

En skönhets hoppande framsteg ner i fördärvet?
Eller en utveckling i singular som är en illaluktande påminnelse om hur skör man verkligen är?

Vad jag vill?
Vad jag vill?
Vad jag vill?"

En gammal profetia. Nu vet jag mer att man kan leva i singular och plural på samma gång. Underskatta inte vänskap och den kärlek man kan få från dom som bryr sig. Gör livet till det du vill ha det istället för att vänta på att det ska bli så. Älska mera, älska nu.

Var med dom du älskar, och våga visa känslor, så får du dubbelt tillbaka.
Var med dom du älskar och våga visa vad du känner, då får du dubbelt tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle ju annars vilja säga att lyrik står sig bäst under klockan 13:37. Men med en öl i handen känns allt lite mer okej.

2010-03-09 @ 21:42:09
URL: http://karinskampf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0