Louis Says

Nu är jag tillbaka på västkusten igen och det är ovanligt skönt skulle jag vilja säga.
Om några timmar ska jag fara in till Göteborg och shoppa med flickorna små.


Jag ska stanna här till lördag och tills dess ska jag:

- Träffa Amanda och Carro
- Gå på bio med min syster

- Träffa Hanne
- Hålla ett föredrag på min förra skola

- Träffa annat folk om jag hinner

Får se hur det går men det ska bli väldigt skönt ändå. Synd att jag är här så få dagar. Hade gärna stannat här några
dagar till egentligen.


Men jag ska väl inte klaga, det är ju inte jag som betalar för resorna.
Eftersom jag blev tillfrågad av min förra skola att hålla ett föredrag om utbildningen jag går just nu, vilket jag tackade ja till, så gör jag ett uppdrag för min nuvarande skola och som tack för detta så erbjöd dom att betala mina resor. Det tycker jag är en fruktansvärt bra deal.
Så nu blir det några dagar på västkusten och jag slipper tänka på tvättning, matlagning eller ekonomi.


Nu ska jag ta och duscha och äta!
Au revoir!


Min nya favoritmusikal! Svårt att hitta bra inspelningar eller klipp från men är man duktig kan man fixa det.
Tryck på den och hör ett av mina favoritnummer från den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0