A Thousand Miles

Nu har det gått fem dagar och tio timmar sedan mitt senaste inlägg och det är synd men jag har faktiskt inte orkat då jag repat från åtta på morgonen till elva på kvällen några dagar nu.


Idag är det genrep och min hjärna och mitt hjärta fylls av många känslor och tankar.
Mestadels är det positiv nervositet, tror jag.
Allt har gått allmänt väldigt bra så jag tror inte det lär bli några problem ikväll.
Det som stör mig är att idag är det genrep och vi kommer ha en fantastisk publik idag... Sen är det 13 föreställningar kommande och mitt störta problem som artist är att jag har svårt att hitta glädjen när jag gör samma sak allt för många gånger... Så jag är rädd å min prestations vägnar.
Men det är något jag får skjuta upp tills vidare och jag ska ju försöka överkomma denna "svaghet".



Och förövrigt fyller jag 20 om 73 dagar. Det är helt okej.
Får se om det blir några ståhej då.
Jag har nästan alltid kassa födelsedagar så jag blir inte förvånad om det blir så detta året också men man hade ju kunnat hoppas på att något skulle hända när man ändå fyller 20.



Nå ja. Nu ska jag försöka skjuta undan min nervositet med lite mat tror jag. Eller bara en kopp te kanske.

Ses i dimman!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0