Dom delar en drink kallas ensamhet, men det är bättre än att dricka den själv


Vi fick permition ikväll så det blev inte så sent som vi ömsom fruktat, ömsom hoppats.


Det är underbart roligt att sätta ljus och ljud till en föreställning men att göra samma scen i tre (ärligt talat, tre timmar! ) är väl lite att ta i. Och imorgon blir det en ännu längre dag för vi har mycket mer att göra imorgon än vad vi försökte oss på idag.


Förövrigt älskar jag min klass ibland. Det är en samling av de skönaste och underbaraste människorna jag träffat och jag har verkligen fått vänner som jag hoppas håller livet ut.
Känn dig träffad!



Det ända jag har ätit ikväll är två rutor choklad och två actimel så jag tänker snart sova. Har ingen matlust just nu faktiskt.
Jag tänker dock nog tända lite ljus, sätta på instrumental musik och läsa en bok.


God natt, y'all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0