I wanna be your lover

Ja, då kanske det var dags att uppdatera sig. Har haft föreställningar varje dag i princip nu så det har varit långa dagar med sena kvällar vilket har resulterat i väldigt lite ork att sätta sig och skriva om mitt icke-faschinerande liv.
Men nu när jag är ledig i en vecka kan jag nog pränta ner några ord.


Jag har överträffat mig själv faktiskt.
Jag har spelat 12 föreställningar i rad med samma föreställning utan att tröttna. Jag var ju jätterädd för att jag skulle tappa lusten, hoppa av och springa här ifrån men det gick faktiskt jättebra.
Men trotts att jag behållt min kärlek till scenen så är det underbart att våran revy är till ända.
Nu är jag ledig i en hel vecka innan vi åter igen börjar med lektioner, scheman och nya projekt.
Denna lediga vecka planerar jag att ligga på Svalgården några dagar och ligga på Stenungsön några andra dagar.


Jag ska nog ta mig hem till mor och far ca tisdag-onsdag och sen åker jag tillbaka hem på lördag igen. Och på fredag ska jag hålla i ett litet föredrag på min förra skola angående min utbildning jag går nu. Det kan bli kul.
Och om jag har tur så kan skolan betala min resa, tur och retur, till västkusten då jag gör ett uppdrag å skolans vägnar, vilket är väldigt nice.


Så utan flera om, men eller andra ord så ska jag klä på mig lite kläder nu och gå ner till rektorn för att få lite information om utbildningen som jag kan ha som konkret fakta.
Om jag orkar vill säga... Hade en vin-afton hemma hos fantastiska Anna igår och nu är min kropp rätt så mör kan jag säga. Men det var fint.


Au revoir, mon ami!




Ps.
I höstas skrev vi små lappar, en lapp om varje person i klassen, med fina ord.
Om man någon dag skulle må dåligt så skulle man kunna gå till lärarna och få alla lapparna som handlade om en själv.
Igår efter våran föreställning så fick alla sina lappar för att ha något fint att läsa under ledigheten.
Det var så fantastiskt att läsa. Jag fick höra mycket om mig själv som jag aldrig har tänkt på och jag blev så glad.
Människorna här i min klass är verkligen underbara och fantastiska och jag vill aldrig släppa taget om dom.
Speciellt tack till min underbar lilla Jocke. Tack för att du finns där för mig när allt är skärvt! Älskar dig!

Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0