Oh my gosh

Ni kan nog inte tänka er hur utmattad jag är just nu.
Eller jo, om ni går Show & Musikal i Markaryd... Eller precis fött barn i sex timmar kanske...


Klocka är nu 20:43 och jag kom nyss till mitt rum och vi har dansat konstant sen klockan åtta i morse ungefär och imorgon börjar vi åtta och slutar ca midnatt. Det är så sjukt underbart och roligt men jag orkar knappt flytta mina fingrar över tangentbordet.


Efter som resten av helgen kommer bli ungefär på samma sätt så ska ni inte förvänta er att höra av mig förrän tidigast söndag. Bara så ni vet. Om ni undar. Typ.




För övrigt så hade vi en våldsamt högljud diskussion om min läggning i matsalen idag (inte jag som startade konversationen vill jag påpeka) och mja, nu vet garanterat alla i skolan om det. I alla fall de väldigt bittra killarna som satt vid bordet bredvid men dom förtjänar att höra den hårda sanningen. Det var fint.


Nu ska jag springa (läs: rulta) upp till köket för att laga middag (läs: värma en pizza i ungnen) och sedan ska jag ta en avslappnande kväll på mitt rum (läs: stetcha i duschen och sedan låta min bräckliga kropp dö i min säng)


Au revoir, suckers! 



Ps.
Vilket användarnamn är snyggast? "Night Waltz" eller "Last Waltz"? Inte för att det är så stor skillnad rent skönhetsmässigt men ändå.
Ds.



Kommentarer
Postat av: Becka

Man ska vara stolt över den man är, du är unik Oliver and I love it. Du är fin <3

2011-01-13 @ 21:17:33
URL: http://lissyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0