Säng säng säng

Åh, jag är väldigt glad faktiskt efter en väldigt fin kväll igår men det blev ju några glas vin så kroppen är inte riktigt med i svängarna än. Men det gör nog inget. En dusch och sen är jag på topp igen!

Igår efter vår premiär, som för övrigt gick väldigt bra, så gick vi några få över hem till Anna och hade en liten myskväll och det var som att något släpte hos mig och jag kände mig mer avslappnad än jag känt på flera veckor så det var bra för mig.


För övrigt så är jag mer pepp för våra föreställningar nu men jag längtar även till den dagen vi kan sova utan att tänka på att behöva gå upp! Imorgon är den första dagen vi är lediga hela dagen på jag vet inte hur många veckor så det ska bli väldigt intressant att se hur kroppen ter sig till detta!


Nu ska jag duscha, äta frukost/lunch och sen ska jag ta mig till kulturhuset för att ha en matiné-föreställning och sen blir det party ikväll!!


Au revoir, y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0