Ulla och Åke

Här sitter jag med en turkos benvärmare runt min hals och tänker på dagen och helgen.
Är tillbaka i mitt lilla Markaryd och hade min första dag i skolan idag och det var skönt på sitt lilla sätt...
Det märks inte alls att det har gått tre veckor sen sist.


Men även om jag älskar show-period och loge-livet så sitter jag och drömmer om ett liv med mina nära och kära i en storstad någonstans på västkusten...
Troligen kommer jag känna annorlunda om några dagar när vi verkligen kommit igång.
Just nu känns det bara som att vi slängt in alla våra kläder i ett stort förråd förklätt till omklädningsrum.



Och jag saknar A och C så fruktansvärt mycket. De är mina älsklingar och att träffa dem på lovet fick mig att inse hur mycket de faktiskt betyder för mig.
Tur att jag får se dem snart när de kommer ner för att se på min föreställning!


Förövrigt luktar jag frityrolja... Om ni någon gång friterar själv rekomenderar jag er att ha skyddskläder samt badmössa. Mitt hår luktar fisk.



Och för att inte vara långrandig så återgår jag till att lyssna på musik i tretakt och planera min kvällsvard.

Au revoir, y'all!


Kommentarer
Postat av: caroline

och jag saknar er!!! Gud så mycket!! Jag är hungrig och har typ inga pengar :( Buäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

2011-01-10 @ 20:19:52
URL: http://modeslav.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0